Inteligentny monopolista - Marketing przy Kawie
Inteligentny monopolista
  • 0
  • 1
11.10.2004

Inteligentny monopolista

Od powstania rynku encyklopedii komputerowych minęło równo osiem lat. Pierwszym produktem na tym rynku była Encyklopedia Multimedialna PWN, która ukazała się w grudniu 1996 roku i której sprzedaż zamknęła się na poziomie 40 000 pakietów – co nawet teraz jest ilością przeogromną. Najmłodszym produktem na tym rynku jest najnowsza Encyklopedia PWN.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55091 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 października 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.10.2004

Wyprawka dla studenta pierwszego roku

Od 8 października do 4 listopada 2004 marki Rexona i Reserved organizują wspólną akcję promocyjną adresowaną do studentów pierwszego roku. W salonach Reserved w całym kraju, oprócz porad jak postępować by debiut na wyższej uczelni wypadł w jak najlepszym stylu, każdy pierwszoroczniak otrzyma 10% zniżkę na zakupy. Ponadto, każda świeżo upieczona studentka, która zakupi coś ciemnego, otrzyma antyperspirant Rexona Crystal, który nie zostawia białych śladów na ubraniu.