0 1 13.07.2011Produkt placement z nadgryzionym jabłkiemmarketing mobilny TweetPowstała firma oferująca product placement w grach i aplikacjach mobilnych na urządzenia AppleInformacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 13.07.2011NK z nowymi produktami reklamowymi i nowym cennikiemNasza Klasa opublikowała nowy cennik usług marketingowych, który zacznie obowiązywać od 1 września. Wprowadzone zmiany dotyczą przede wszystkim nowej oferty produktowej.
0 1 0 0 0 12.07.2011Wzrost globalnych wydatków reklamowychGlobalne wydatki na reklamę w pierwszym kwartale tego roku zwiększyły się o 8,8 proc. To efekt wzrostu nakładów na reklamę telewizyjną i boomu inwestycyjnego na rynkach Azji i Ameryki Południowej. Na każde 10 dolarów wydanych na świecie na reklamę, aż 6,5 przeznaczone jest na spoty telewizyjne.
0 1 0 0 0 12.07.2011Rekordowe Złote Spinacze 2011Do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy wpłynęło 178 zgłoszeń – to nowy rekord konkursu na najlepsze kampanie PR w Polsce. Projekty będą rywalizować w 19 kategoriach, w tym 16 głównych i 3 specjalnych.
0 1 0 0 0 12.07.2011Polski abonent niechętnie zmienia operatoraCzy Polak jest wiernym abonentem? Okazuje się, że raczej tak. Tylko 12 proc. polskich użytkowników telefonii komórkowej zmieniło operatora w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.