0 1 6.07.2007Premiera serwisu Niespodzianka.plmarketing społecznościowy Tweet3 lipca b.r. nastąpił oficjalny start serwisu Niespodzianka.pl.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54876 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 6.07.2007Prawdziwe podróże z Rainbow ToursRozpoczyna się kampania "Prawdziwe Podróże" komunikująca ofertę wycieczek egzotycznych biura podróży Rainbow Tours. Kampanię przygotowała Agencja Reklamowa S4, która z tym klientem współpracuje od kilku miesięcy na Ukrainie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
0 1 0 0 0 6.07.2007Konferencje przez InternetFirma MMT Management organizator eventów takich jak Impactor czy Premium Brand, wprowadziła innowacyjny projekt – webinar – konferencję przez Internet. Już teraz na webinarze można obejrzeć nagrania video z konferencji Premium Brand 2007 "Efektywne zarządzanie reputacją marki".
0 1 0 0 0 6.07.2007Empik rozpoczyna współpracę z Touchpoint RCTouchpoint RC wygrał przetarg i będzie obsługiwać EMPiK w zakresie całości działań komunikacyjnych związanych z marką – zarówno w miejscu sprzedaży, jak i w mediach oraz w programach komunikacyjnych.
0 1 0 0 0 6.07.2007Internetowa kampania powieści Mian Mian "Cukiereczki"Rozpoczęła się internetowa kampania zakazanej w Chinach powieści "Cukiereczki" autorstwa młodej skandalizującej autorki Mian Mian. Wykorzystane zostały standardowe formy reklamy online, jak również konkursy, współpraca ze społecznościami i bloggerami.