„Pragnienia i potrzeby” według Rossmanna. Kampania urodzinowa (wideo) - Marketing przy Kawie
„Pragnienia i potrzeby” według Rossmanna. Kampania urodzinowa (wideo)
  • 2
  • 1
24.05.2013

„Pragnienia i potrzeby” według Rossmanna. Kampania urodzinowa (wideo)

„Pragnienia i potrzeby” – to hasło nowej kampanii wizerunkowej drogerii Rossmann. Rozpocznie się ona 23 maja, czyli w dniu 20. urodzin sieci sklepów w Polsce. Będzie składała się z serii sześciu spotów reklamowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55459 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 maja 2013