0 1 0 0 0 24.02.2013Twitter wprowadza API, aby zwiększyć przychody z reklamJeszcze w tym kwartale serwis społecznościowy Twitter udostępni niezależnym programistom interfejs programowania aplikacji reklamowych (API). Ułatwi to reklamodawcom kupowanie i profilowanie twitterowych kampanii.
1 1 0 0 0 24.02.2013Jak osiągnąć sukces na festiwalu Cannes Lions 2013Szczerość i zwięzłość – to podstawowe cechy, które mogą przynieść sukces kreacjom zgłoszonym na Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 2013. CEO festiwalu, Philip Thomas wskazuje również na kilka trendów zarysowujących się od paru lat podczas wydarzenia.
0 1 0 0 0 23.02.2013Mobile Trends Conference – o czym można było posłuchać21 i 22 lutego w Krakowie odbywała się druga edycja Mobile Trends Conference. Jest to największe w Polsce wydarzenie skupiające branżę mobile. W 22 prelekcjach poruszono najnowsze zagadnienia ze sfery Internetu mobilnego i kwestie nowych form marketingu. Imprezie towarzyszyło rozdanie nagród Mobile Trends Awards dla najlepszych na rynku twórców aplikacji i innych rozwiązań mobilnych w roku 2012.
0 3 0 0 0 22.02.20132,5 mld zł to wartość sponsoringu sportowego w 2012 r. – wyniki badaniaWartość telewizyjna sponsoringu sportowego w 2012 roku wyniosła 2,5 mld złotych. W stosunku do roku poprzedniego był to spadek o ponad 7% i jest on w dużej mierze efektem zmniejszonej liczby ekspozycji marek w czasie igrzysk olimpijskich w Londynie.
0 1 0 0 0 22.02.2013Tesco ujednolica aktywności promocyjne na terenie swoich sklepówOd 1 marca dostawcy Tesco uzyskają przejrzysty model współpracy wraz z jednolitymi zasadami i warunkami realizacji wszystkich prowadzonych przez siebie aktywności promocyjnych. Nowym rozwiązaniem jest m.in. ujednolicenie systemu rozliczeń czy usługa aktywnego sprzedawcy.
0 1 0 0 0 22.02.2013Wzrost optymizmu konsumentów w lutymLutowy pomiar wskaźnika optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos drugi miesiąc z rzędu notuje wzrost. Optymizm Polaków, mierzony wskaźnikiem WOK, wzrósł o prawie 4 pkt, osiągając poziom 80 pkt. Wzrost zaobserwowano we wszystkich składowych wskaźnika.
0 2 0 0 0 22.02.2013Słabe wyniki finansowe Agory w 2012 rokuGrupa Agora w 2012 roku zanotowała 1,14 mld zł przychodu i stratę netto w wysokości 8,1 mln zł. Wpływy ze sprzedaży reklam wyniosły 636,3 mln zł, co oznacza spadek o 9,8%.
0 1 0 0 0 22.02.2013Kampania tygodnika „Newsweek” na nośnikach OOHW lutym rozpoczęła się największa w tym roku kampania wizerunkowa tygodnika „Newsweek”. Działania prowadzone są na wielkoformatowych nośnikach reklamy OOH. Hasłem kampanii jest: „Newsweek – tygodnik numer jeden w Polsce!”.
0 1 0 0 0 22.02.2013Zwycięzcy Mobile Trends Awards 201221 lutego w Krakowie odbyła się gala Mobile Trends Awards 2012. Konkurs miał wyłonić najlepsze projekty i aplikacje mobilne w minionym roku. Gala była uwieńczeniem branżowej Mobile Trends Conference. Wśród zwycięzców drugiej edycji znaleźli się m.in. MoveApp, Listonic, Vivid Games i GoldenSubmarine.
0 1 0 0 0 22.02.2013Nudle Knorr nie zmieniają agencji interaktywnejFirma Unilever trzeci rok z rzędu powierzyła agencji The Digitals prowadzenie strony internetowej i działań marketingowych na Facebooku dla marki Nudle Knorr.