0 1 0 0 0 27.05.2013Najcenniejsze marki technologiczne – BrandZ Top 100Mimo malejącego tempa wzrostu wartości swojej marki Apple zachowuje 1. miejsce, z wartością 185 mld dolarów. Samsung, walczący o palmę pierwszeństwa na rynku smartfonów, osiągnął 51-procentowy wzrost wartości marki (średni ważony wzrost dla całego rankingu Top 100 wyniósł 7%), osiągając pułap 21 mld dol.
1 1 0 0 0 27.05.2013Szymon Majewski zapłaci rachunki słuchaczy Radia Eska (wideo)Wystartowała kampania reklamowa konkursu antenowego Radia Eska – „Szymon płaci Twoje rachunki”. Obejmuje działania w telewizji, kinie oraz Internecie. Twarzą kampanii jest Szymon Majewski, prowadzący w radiu poranny program „Szymorning”.
0 1 0 0 0 27.05.2013Bayer i Tailor & Baker współpracująFirma Bayer nawiązała współpracę z agencją Tailor & Baker w zakresie działań BTL.
0 1 0 0 0 27.05.2013Sklep Musli.takjakchcesz.pl z agencją PR i marketinguInternetowy sklep z Musli.takjakchcesz.pl nawiązał współpracę z warszawskim studiem komunikacyjnym Heima. Zakres działań obejmuje m.in. opracowanie strategii marketingowej, media relations, PR produktowy i relacje z blogerami.
0 1 0 0 0 27.05.2013Deser ze składników wyszukanych w Internecie. Konkurs ING Banku ŚląskiegoPaulina Stępień, wideoblogerka z Kotlet.TV, jest współautorką konkursu ING Banku Śląskiego dla użytkowników Facebooka. Uczestnicy zabawy będą musieli wykazać się inwencją i pokazać, jak wykorzystać Internet do przygotowania deseru.
0 2 0 0 0 27.05.2013Ile powinny zarabiać mamy (w USA)Z okazji Dnia Matki amerykański portal Insure.com poprosił kobiety, by wyceniły swoje obowiązki domowe i rodzinne. 16% respondentek ocenia, że za pracę przy prowadzeniu domu i wychowaniu dzieci powinny otrzymywać wynagrodzenie odpowiadające kwocie od prawie 63 tys. do 95,5 tys. zł rocznie.
1 1 0 0 0 27.05.2013Kantor Cinkciarz.pl z pierwszą kampanią kinową (wideo)Spółka Cinkciarz.pl promuje swój kantor internetowy w 47 kinach z oferty Multikino Media. 17 maja firma rozpoczęła współpracę z brokerem reklamowym, któremu zleciła kampanię on-screen i off-screen.
0 1 0 0 0 27.05.2013Fresca Media – nowy podmiot na rynku reklamy wielkoformatowej i ambientuW maju rozpoczęła działalność agencja Fresca Media, specjalizująca się w działaniach ambientowych i reklamie wielkoformatowej. Firma jest podmiotem wydzielonym ze struktur Headz Marketing Partner.
0 1 0 0 0 27.05.2013Firma Lorin pod opieką agencji PRFirma Lorin – polski producent kostiumów kąpielowych – rozpoczyna współpracę z agencją Planet PR.
2 1 0 0 0 27.05.2013Filmy z polskiego domu produkcyjnego nagrodzone na World Media Festival 2013 (wideo)Dwie złote nagrody i jedna Grand Award – to wyróżnienia dla dwóch filmów, które na zlecenie firmy Trend Micro zrealizował dom produkcyjny Black Rabbit. Statuetki wręczono 16 maja podczas gali World Media Festival 2013 w Hamburgu.