Pracownicy Mondelez Polska w kampanii „Uśmiech. Podaj dalej” - Marketing przy Kawie
Pracownicy Mondelez Polska w kampanii „Uśmiech. Podaj dalej”
  • 0
  • 3
6.05.2014

Pracownicy Mondelez Polska w kampanii „Uśmiech. Podaj dalej”

Firma Mondelez Polska (m.in. Milka, Prince Polo czy Jacobs) rozpoczęła akcję sprzedażową pod hasłem „Uśmiech. Podaj dalej”. Zachęca w niej do sięgania po produkty marek i łączenia ich (np. kawy i ciastek) w określonych porach dnia. W materiałach promocyjnych wykorzystano wizerunki pracowników firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 maja 2014