Pracodawcy i społeczności lokalne nie rozumieją problemów osób niepełnosprawnych - Marketing przy Kawie
Pracodawcy i społeczności lokalne nie rozumieją problemów osób niepełnosprawnych
  • 0
  • 1
2.08.2007

Pracodawcy i społeczności lokalne nie rozumieją problemów osób niepełnosprawnych

Pracodawcy chcą zatrudniać przede wszystkim osoby zdrowe. Fałszywie interpretują termin "niepełnosprawność", a problemy osób niepełnosprawnych są im obce. Tak przedstawiają się wyniki badań przeprowadzonych przez Grupę Trenerską Mentor dla organizatora kampanii społecznej "W pełni zaradni" – Grupy Eskadra.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 sierpnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2007

On Board PR rozpoczyna nowy etap współpracy z FOX International Channels

On Board PR i europejski oddział Fox International Channels, części Fox Entertainment Group należącej do News Corporation, rozpoczęły kolejny etap współpracy. Po zakończonej sukcesem fazie launchingowej wprowadzającej na polski rynek kanał Foxlife, konsultanci On Board PR będą odpowiedzialni za bieżącą komunikację, w tym działania związane z wprowadzaniem do ramówki kolejnych programów.