PR Kwadrat promuje książki
  • 0
  • 1
24.01.2007

PR Kwadrat promuje książki

Agencja PR Kwadrat podpisała umowę o współpracy z krakowskim Wydawnictwem Otwartym. Agencja odpowiada za kompleksową promocję 2 najnowszych książek wydawnictwa – „Trzech połówek jabłka” Antoniny Kozłowskiej i „Dziecioodpornej” Emily Giffin.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2007

Nowa ChocolAda na Święta

Tuż przed Bożym Narodzeniem agencja reklamowa ChocolAd przeprowadziła akcję świąteczną u swoich klientów oraz w pociągu IC relacji Warszawa - Kraków. Celem działań w InterCity było poinformowanie o charakterze firmy oraz jej nowatorskim podejściu do podejmowanych zadań. Hostessy ubrane w firmowe stroje rozdawały podróżującym pyszne czekolady zapakowane według projektu agencji, składając świąteczne życzenia. Jak się okazało wydarzenie to było dla wszystkich miłą niespodzianką.