„Potencjał rynku świadczeń pozapłacowych” – badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 1
18.03.2014

„Potencjał rynku świadczeń pozapłacowych” – badanie ARC Rynek i Opinia

Święta to dla firm działających na polskim rynku najczęstsza okazja do dodatkowej motywacji pracowników. Badanie „Potencjał rynku świadczeń pozapłacowych” ARC Rynek i Opinia pokazało, że 31% organizacji wiosną oraz z okazji zbliżającej się Wielkanocy będzie motywować zespół świadczeniami pozapłacowymi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 marca 2014