Skoczkowie Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch w nowej kampanii reklamowej sieci Żabka
  • 1
  • 1
29.12.2020

Skoczkowie Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch w nowej kampanii reklamowej sieci Żabka

Członkowie kadry narodowej polskich skoczków narciarskich: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch inaugurują sezon narciarski w Żabce. Spot pod hasłem: „Wskocz po słodkości Milka” emitowany będzie w czasie Turnieju Czterech Skoczni, czyli jednego z głównych punktów sezonu Pucharu Świata w Skokach Narciarskich.

Spot pojawi się w telewizji i mediach społecznościowych. Utrzymany jest w konwencji innych reklam telewizyjnych Żabki, pokazujących scenki z udziałem stałych aktorów wcielających się w role pracowników sklepu sieci. Do tej pory role klientów odgrywali m.in. kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek oraz bokser Mike Tyson.

Na początku roku w ofercie Żabki znajdą się dwa nowe smaki czekolad – Milka White Migdał i Kokos 90 g oraz Milka Rice Crisp 100 g. Czekolada biała z migdałami i kokosem będzie dostępna w sklepach sieci przez pierwszy kwartał 2021 r. Czekolada z chrupiącym ryżem zostanie w ofercie sieci na wyłączność na stałe.

  • 1
Skoczkowie Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch w nowej kampanii reklamowej sieci Żabka

Skoczkowie Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch w nowej kampanii reklamowej sieci Żabka

28 grudnia 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
28.12.2020

Cannual Report 2020 – raport sieci niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych WeCan

Szósta edycja raportu pokazuje, że stabilna ekspansja na rynkach reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej była kontynuowana w 2019 r. Zaowocowała ogólnym wzrostem o 9,8% i osiągnęła poziom 15,2 mld euro netto, jeśli chodzi o łączną wartość wydatków. Widać było dynamiczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową i stopniowe przejmowanie rynku z rąk telewizji. Jednak na skutek wybuchu pandemii Covid-19 zaburzenia były odczuwalne nawet na najbardziej stabilnych rynkach.

27 grudnia 2020