Portret Polaka i Europejczyka Anno Domini 2009 - Wyniki badania European Trusted Brands
  • 0
  • 1
14.04.2009

Portret Polaka i Europejczyka Anno Domini 2009 – Wyniki badania European Trusted Brands

Każdego roku badanie European Trusted Brands przyczynia się do pogłębienia charakterystyki typowego Europejczyka. Jaki jest Polak, a jaki Europejczyk a.d. 2009? Czy zmieniło się nasze postrzeganie samych siebie? Odpowiedzi na te pytania dostarczają wyniki 9. już edycji badania European Trusted Brands 2009.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2009

Inwazja zajęcy w Starym Browarze

Z okazji pierwszych dni Wiosny oraz zbliżających się Świąt Wielkanocnych Stary Browar przygotował kampanię ambientową. Nośnikiem było 1000 figurek zajęcy. Zające pojawiły się w otwartych przestrzeniach obiektu, a finałem kampanii była akcja artystyczna. Zaproszeni absolwenci Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu zachęcali gości Starego Browaru do malowania zajęcy, a najlepsze prace były eksponowane na wystawie przedświątecznej.

10 kwietnia 2009