0 1 0 0 0 4.05.2009Polski Konkurs Reklamy KTR’2009 rozstrzygniętyGala Polskiego konkursu Reklamy KTR odbyła się w tym roku w Multikinie Złote Tarasy.
0 1 0 0 0 4.05.2009magnifiCo dla Politechniki WarszawskiejZ początkiem maja agencja magnifiCo rozpoczęła współpracę z Politechniką Warszawską. Zadaniem agencji będzie koordynacja działań związanych z organizacją międzynarodowej konferencji naukowej Multibody Dynamics 2009, zaplanowanej na 29.06 – 02.07.2009r. Ponadto agencja będzie promowała Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa warszawskiej uczelni.
0 1 0 0 0 4.05.2009Promocja konsumencka marki Metaxa„Wygraj wakacje pod słońcem na greckiej wyspie Rodos”: to hasło najnowszej promocji konsumenckiej marki Metaxa.
0 1 0 0 0 4.05.2009Kolejne centra handlowe w portfolio RedcommAgencja Reklamowa Redcomm pozyskała budżety marketingowe kolejnych trzech centrów handlowych zarządzanych przez Immochan – Dział Nieruchomości Auchan Polska. Od kwietnia rozpoczyna marketingową obsługę Centrum Handlowego Auchan Piaseczno, Auchan Płock i Auchan Modlińska.
0 1 0 0 0 4.05.2009Konferencja „Public relations w administracji publicznej”11 maja we Wrocławiu odbędzie się konferencja pt. Public relations w administracji publicznej. Konferencja służyć ma wymianie wiedzy i doświadczeń związanych z tworzeniem wizerunku administracji publicznej w Polsce. Spotkanie umożliwi dialog między przedstawicielami różnych stron: urzędnikami, agencjami PR oraz odbiorcami kampanii wizerunkowych.
0 1 0 0 0 4.05.2009Nielsen Answers – kompleksowe narzędzie analizy danychFirma Nielsen przygotowała dla swoich klientów zintegrowaną platformę wymiany informacji – Nielsen Answers. W skład platformy wchodzą: Answers Desktop oraz Answers Portal.
0 1 0 0 0 4.05.2009Velvet po raz kolejny z POS Media PolandKimberly-Clark po raz kolejny powierzył przeprowadzenie kampanii reklamowej firmie POS Media Poland. Akcja promująca nowe ręczniki papierowe marki Velvet.
0 1 0 0 0 4.05.2009Nowe, wspólne karty płatniczo-lojalnościowe Toyota More5 maja br. Toyota Bank wprowadza do oferty dwie nowe karty płatniczo-lojalnościowe dla uczestników programu Toyota More. Obydwie karty posiadają wbudowany mikroprocesor, który podnosi bezpieczeństwo transakcji i wymaga podania kodu PIN w trakcie autoryzacji płatności. Na karcie znajduje się identyfikator uczestnika programu Toyota More.
0 1 0 0 0 4.05.2009Blue Angels w Grupie Marketingowej InfinicoKrakowska agencja reklamowa Blue Angels Advertising połączyła się z agencją Rabbits.pl, należącą do Grupy Marketingowej Infinico SA.
0 1 0 0 0 4.05.2009Rusza konkurs „Maraton Ekspertów”Agencja marketingu rekomendacji Streetcom zaprasza do przyłączenia się do społeczności Ekspertów Streetcom.