Półtora tysiąca obiadów dzięki SMS-owym okruszkom
  • 0
  • 2
29.07.2011

Półtora tysiąca obiadów dzięki SMS-owym okruszkom

W połowie czerwca zakończyła się akcja „Okruszki to za mało”, realizowana dla PCK przez agencję Saatchi & Saatchi. Jej celem było zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem głodnych dzieci. Poza ukazaniem skali problemu udało się osiągnąć również konkretny efekt – dzięki pomocy warszawskich restauratorów Polski Czerwony Krzyż mógł przygotować prawie 1500 ciepłych posiłków dla swoich małych podopiecznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2011