0 1 0 0 0 18.08.2011Chiquita zachęca do zbierania literek z bananów16 sierpnia rozpoczęła się promocja konsumencka marki Chiquita. Konkurs „Przyklej to” polega na układaniu słów z naklejek Chiquity z wizerunkiem bananowych liter. Konkurs powstał w wersji on- i off-line. Potrwa do 15 października. Nagrodą główną jest wyjazd na Kostarykę o wartości 7 500 euro.
0 4 0 0 0 18.08.2011Facebook w lipcu – badanie FanpageAdBadanie zrealizowane na podstawie danych FanpageAd.com wykazało, że celebrytą najbardziej angażującym polskich internautów na Facebooku w lipcu był kontrowersyjny DJ Robert M.
0 6 0 0 0 18.08.2011Ranking cytowań i informacji w lipcu 2011 (Newton Media)W lipcu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została „Rzeczpospolita” (269). Zdecydowanie najczęściej powoływano się na wyniki opublikowanego w tym dzienniku w dniu 19.07 „Rankingu Samorządów 2011”. Na drugim miejscu znalazła się „Gazeta Wyborcza” (234), na trzecim zaś „Fakt” (85). Za podium uplasowały się: „Super Express” (64), „Nasz Dziennik” (44), „Dziennik Gazeta Prawna” (43), „Polska The Times” (37), „Puls Biznesu” (22), „Parkiet” (12) oraz „Metro” (3).
0 1 0 0 0 18.08.2011IV edycja Retail Marketing AwardsW rozpoczętym po raz czwarty konkursie Retail Marketing Awards na najlepszy sklep w branży mody mogą brać udział sklepy typowo odzieżowe, jak również specjalistyczne salony oferujące bieliznę, biżuterię, obuwie czy galanterię. Konkurs skierowany jest do sieci handlowych, a także pojedynczych, niezależnych sklepów.
0 1 0 0 0 18.08.2011Frugo sponsorem tytularnym Biegu Papieskiego20 sierpnia w Wadowicach wystartuje pierwszy Bieg Śladami Jana Pawła II. Sponsorem imprezy organizowanej w ramach programu „Kraków biega, Kraków spaceruje” jest marka Frugo.
0 1 0 0 0 18.08.2011Raport FreshMail „Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2011”Zespół specjalistów z firmy FreshMail po raz trzeci przeprowadził badania nad technologią CSS w aplikacjach pocztowych. Efektem badań jest raport, który może pomóc koderom i osobom związanym z e-mail marketingiem uniknąć podstawowych błędów popełnianych podczas przygotowywania e-mailingów i zapobiec efektowi tzw. rozsypanego szablonu.
1 1 0 0 0 18.08.2011„Narkotyki? Na co mi to!” – letnia akcja z nową twarząZwyciężczynią konkursu na nową twarz kampanii społecznej „Narkotyki? Na co mi to!” została szesnastoletnia Martyna z Tomaszowa Mazowieckiego. Od sierpnia plakaty z jej wizerunkiem i hasłem akcji eksponowane są w Zakopanem, Ustce i Mikołajkach.
0 2 0 0 0 18.08.2011Kompania Piwowarska zniechęca do picia alkoholu w ciążyKP wprowadziła od czerwca specjalne oznaczenia na swoje materiały reklamowe – „W ciąży nie piję alkoholu”. Znaczek ten zastąpi obecnie używany znak „Żyj odpowiedzialnie” na materiałach w punktach sprzedaży, w prasie i w Internecie.
0 10 0 0 0 17.08.2011Ile wart jest szum wokół udziału Wojewódzkiego w kampanii PlayAgencja informacyjna Press-Service przeanalizowała doniesienia z prasy i Internetu na temat współpracy Kuby Wojewódzkiego z operatorem sieci Play w okresie od 22 lipca do 10 sierpnia 2011 roku. Łączną wartość ekwiwalentu reklamowego publikacji oszacowano na 170 tys. zł. Średnia wartość jednej publikacji w prasie to 15 tys. zł, w Internecie – 600 zł.
0 2 0 0 0 17.08.2011Sasha Pivovarowa i Jacey Elthalion w jesiennej kampanii ReservedJesienno-zimowa kampania Beautiful Story marki Reserved to portrety Sashy Pivovarowej, rosyjskiej top modelki i Brytyjczyka Jaceya Elthaliona, postaci znanych z największych pokazów i światowych kampanii reklamowych. Sesja fotograficzna odbyła się w Paryżu, a kulisy kampanii fotografowała Agata Pospieszyńska.