0 1 0 30.11.2011Branding Optimizer – świadomość marki w kampaniach displayBranding Optimizer to usługa polegająca na emisji kampanii wizerunkowej połączonej z badaniem stosunku internautów do marki. Jest oferowana przez Behavię – sieć reklamy behawioralnej wchodzącą w skład Grupy ARBOinteractive.
0 1 0 30.11.2011PBI rozszerzone o pięć nowych spółekSpółka Polskie Badania Internetu poszerzyła grono wspólników o pięć podmiotów: GG Network, Murator, Polskapresse, Redefine oraz Ringier Axel Springer Polska. Rozszerzenie zostało zarejestrowane przez sąd i tym samym właścicielami PBI oficjalnie stało się dziewięć firm.
2 3 0 29.11.2011Chamlety 2011 rozdane (wideo)Chamlet to festiwal najgorszych projektów reklam i najgorszych programów communication design.
1 1 0 29.11.2011„Po stronie słońca” – kampania marki El Sol (wideo)„Po stronie słońca” – tak brzmi hasło rozpoczętej 21 listopada telewizyjnej kampanii marki win El Sol.
1 2 0 29.11.2011Saleta, Nowicki i Karpiel-Bułecka w kampanii charytatywnej (wideo)Przemysław Saleta, Łukasz Nowicki, Sebastian Karpiel-Bułecka i inni wspierają Unicef w kampanii „Faceci ratują dzieci”. Dochód z akcji przeznaczony zostanie w całości na zakup szczepionek dla kobiet i dzieci w Sierra Leone. Kampania potrwa do końca marca 2012.
0 1 1 29.11.2011Monitor Programów Lojalnościowych: raportPonad połowa Polaków przyznaje, że bierze udział w przynajmniej jednym programie lojalnościowym lub ma kartę stałego klienta. Jednocześnie tylko cztery z ponad stu programów lojalnościowych funkcjonujących na polskim rynku są identyfikowane przez więcej niż 10% Polaków, którzy uczestniczą w tego rodzaju inicjatywach marek.
1 1 0 29.11.2011Sony urządza pokój dzienny razem z projektantkami (wideo)Firma Sony podjęła współpracę z dwiema projektantkami — Lisą Roberts i Agnieszką Dębską. Owocem tej współpracy jest film „LivingRoomLooks”.
0 1 0 29.11.2011Program lojalnościowy marki PatrolAkcja „Hot jeans” rozpoczęła się z końcem listopada i potrwa do wyczerpania zapasów. Ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki, rozwijanie relacji z obecnymi klientami, a także pozyskanie grupy nowych klientów, którzy chcą być na bieżąco informowani o kolekcjach odzieży marki Patrol, nowościach i promocjach.
0 2 0 29.11.2011„Nic nie jest słodsze od miodu, prócz pieniędzy” – kampania Union InvestmentKampania „Nic nie jest słodsze od miodu, prócz pieniędzy” promuje produkt finansowy Union Investment – subfundusz UniWIBID. Akcja rozpoczęła się 2 listopada 2011 r. i objęła prasę, radio oraz Internet.
0 1 0 29.11.2011„Promocja Jutra” – program wspierania promocji samorządów„Promocja Jutra” to nowy program skierowany do samorządów, stworzony przez fundację Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc. W ramach programu znalazły się specjalistyczne usługi, dzięki którym bez wysokich nakładów inwestycyjnych będzie można wspomóc efektywne promowanie gminy, miasta czy regionu.