Polski Konkurs Reklamy KTR’09: Międzynarodowe jury oceni prace w kategorii Media Interaktywne - Marketing przy Kawie
Polski Konkurs Reklamy KTR’09: Międzynarodowe jury oceni prace w kategorii Media Interaktywne
  • 0
  • 1
17.03.2009

Polski Konkurs Reklamy KTR’09: Międzynarodowe jury oceni prace w kategorii Media Interaktywne

Na zaproszenie przewodniczącego kategorii Media Interaktywne Rafała Górskiego w jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR’09 zasiądą specjaliści z całego świata; wielokrotnie nagradzani oraz zasiadający w jury na prestiżowych festiwalach reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2009