Polska vlogosfera dla niesłyszących dzieci (wideo) - Marketing przy Kawie
Polska vlogosfera dla niesłyszących dzieci (wideo)
  • 12
  • 1
17.05.2013

Polska vlogosfera dla niesłyszących dzieci (wideo)

Ruszyła II edycja kampanii „Music for life – Słuchaj, klikaj, pomagaj!” fundacji Orimari. Nową odsłonę inauguruje singiel pianistki Beaty Szałwińskiej i funky jazzowego wokalisty Pawła Kowalczyka – ambasadorów akcji. W pomoc zaangażowali się także znani polscy vlogerzy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54991 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 maja 2013

16 maja 2013