Zaufanie Polaków do stacji telewizyjnych i ich dziennikarzy – European Trusted Brands 2013
  • 0
  • 3
17.05.2013

Zaufanie Polaków do stacji telewizyjnych i ich dziennikarzy – European Trusted Brands 2013

TVN i TVN24 to stacje telewizyjne, które Polacy darzą największym zaufaniem – wynika z badania European Trusted Brands 2013 przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Dziennikarzem telewizyjnym, któremu ufamy najbardziej, okazał się prezenter „Faktów” − Kamil Durczok. Ogólnie jednak dziennikarze nie cieszą się zaufaniem Polaków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 maja 2013

16 maja 2013