Polska agencja badawcza Inquiry w globalnej sieci OPOC - Marketing przy Kawie
Polska agencja badawcza Inquiry w globalnej sieci OPOC
  • 0
  • 1
28.08.2008

Polska agencja badawcza Inquiry w globalnej sieci OPOC

One Planet One Call (OPOC), międzynarodowa sieć badawcza, wybrała reprezentanta na Europę Środkowo-Wschodnią. Została nią polska agencja badawcza Inquiry, prowadząca badania marketingowe w tym regionie od czterech lat. W ramach OPOC Inquiry będzie odpowiadać za realizację wszystkich projektów badawczych w Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2008

easyJet zdobywcą tytułu najlepszej niskokosztowej linii lotniczej

W dorocznym plebiscycie OAG Airline Industry Awards 2008 (branżowe nagrody doceniające osiągnięcia linii lotniczych) easyJet został zwycięzcą w kategorii najlepsza niskokosztowa linia lotnicza na świecie. Te prestiżowe wyróżnienia przyznawane są najbardziej cenionym i innowacyjnym przewoźnikom, przy czym ocena poziomu oferowanych usług należy do konsumentów z grupy regularnie podróżujących pasażerów tzw. frequent flyers.