Polscy marketingowcy chwalą badania marketingowe, ale z nich nie korzystają – MorrisMarlowe
  • 0
  • 1
26.11.2013

Polscy marketingowcy chwalą badania marketingowe, ale z nich nie korzystają – MorrisMarlowe

Badania marketingowe pogłębiają wiedzę o potencjalnych i rzeczywistych klientach – uważa 89% marketingowców zatrudnionych w polskich przedsiębiorstwach. Ale tylko 12% firm kiedykolwiek zleciło taką usługę – wynika z badania przeprowadzonego przez agencję MorrisMarlowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 listopada 2013

25 listopada 2013