Polacy „sypią“...
  • 0
  • 1
17.01.2007

Polacy „sypią“…

Lepper’s Jedi, Sir Galahad a może Roman Giertych? Który z nich to zrobił? Który z nich zlecił „odstrzelenie“ cen ubrań marki Reporter aż o 50%? Jest to jeszcze jedną wielką niewiadomą…. Ale Polacy mają swoje typy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2007

„Biblia brandingu” ponownie w Polsce

Pod koniec stycznia ukaże się druga edycja albumu Superbrands Polska – wydawnictwa opisującego najsilniejsze marki na naszym rynku. Wydany zgodnie z międzynarodowymi standardami organizacji Superbrands Ltd. album przedstawia drogę do sukcesu i osiągnięcia na rynku polskim 41 spośród najsilniejszych marek. Każde studium przypadku podzielone jest na cztery główne części: „Oferta i wartości”, „Innowacje i promocje”, „Kontekst rynkowy”, „Osiągnięcia i perspektywy na przyszłość”. Przy każdym opisie marki czytelnicy znajdą także ramkę „To, czego nie wiedziałeś”, zawierającą ciekawe i często zabawne fakty związane z poszczególnymi markami.