0 1 17.01.2007Kongres NIVEA Brand&Point of Saleexperiential marketing TweetAfekt realizuje wielopłaszczyznowy projekt dla NIVEA Polska – Kongres NIVEA Brand&Point of Sale.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 17.01.2007„Biblia brandingu” ponownie w PolscePod koniec stycznia ukaże się druga edycja albumu Superbrands Polska – wydawnictwa opisującego najsilniejsze marki na naszym rynku. Wydany zgodnie z międzynarodowymi standardami organizacji Superbrands Ltd. album przedstawia drogę do sukcesu i osiągnięcia na rynku polskim 41 spośród najsilniejszych marek. Każde studium przypadku podzielone jest na cztery główne części: „Oferta i wartości”, „Innowacje i promocje”, „Kontekst rynkowy”, „Osiągnięcia i perspektywy na przyszłość”. Przy każdym opisie marki czytelnicy znajdą także ramkę „To, czego nie wiedziałeś”, zawierającą ciekawe i często zabawne fakty związane z poszczególnymi markami.
0 1 0 0 0 17.01.2007Wpadła gruszka do? "ABSOLUT REFLEXIONS"Najnowszy, noworoczny numer „ABSOLUT REFLEXIONS” jak zwykle pełen jest informacji ze świata marki, relacji z nietuzinkowych wydarzeń, wywiadów z artystami i niepowtarzalnych wizualizacji. Wysoki poziom magazynu, kolaż treści i nowoczesnego designu został doceniony przez Swedish Design Awards i nagrodzony złotym medalem dla najlepszego magazynu konsumenckiego!
0 1 0 0 0 17.01.2007Mediarun.pl przejął Medialink.plMediarun Sp. z o.o., wydawca Mediarun.pl, stał się jedynym właścicielem praw do serwisu Medialink.pl, który jest najstarszym wortalem informacyjnym poświęconym sektorowi medialnemu w Polsce. Dzięki tej transakcji Mediarun.pl umacnia swoją pozycję na rynku niezależnych serwisów biznesowych oraz zwiększa swój zasięg o ponad 25 proc.
0 1 0 0 0 17.01.2007Nowe trendy - kolejna odsłonaC. Stoller, Four Distributed Experience Trends to Watch, "ClickZ", 16.01.2007 Ekspert radzi: zwracaj uwagę na nowe trendy - może jeszcze pozornie niemające nic wspólnego z Twoją firmą - byś później nie pozostał w tyle...