Kongres NIVEA Brand&Point of Sale
  • 0
  • 1
17.01.2007

Kongres NIVEA Brand&Point of Sale

Afekt realizuje wielopłaszczyznowy projekt dla NIVEA Polska – Kongres NIVEA Brand&Point of Sale.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2007

„Biblia brandingu” ponownie w Polsce

Pod koniec stycznia ukaże się druga edycja albumu Superbrands Polska – wydawnictwa opisującego najsilniejsze marki na naszym rynku. Wydany zgodnie z międzynarodowymi standardami organizacji Superbrands Ltd. album przedstawia drogę do sukcesu i osiągnięcia na rynku polskim 41 spośród najsilniejszych marek. Każde studium przypadku podzielone jest na cztery główne części: „Oferta i wartości”, „Innowacje i promocje”, „Kontekst rynkowy”, „Osiągnięcia i perspektywy na przyszłość”. Przy każdym opisie marki czytelnicy znajdą także ramkę „To, czego nie wiedziałeś”, zawierającą ciekawe i często zabawne fakty związane z poszczególnymi markami.