Polacy coraz dłużej słuchają radia – badanie MillwardBrown
  • 0
  • 2
29.07.2013

Polacy coraz dłużej słuchają radia – badanie MillwardBrown

Systematycznie wydłuża się czas słuchania radia przez Polaków – wynika z danych Radio Track, przygotowywanych przez instytut MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych. W pierwszej połowie 2012 r. badani deklarowali, że przy odbiorniku radiowym spędzali dziennie średnio 263 minuty. W pierwszej połowie 2013 r. wskaźnik wzrósł do 270 minut.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2013