Podsumowanie zagranicznej kampanii Poznania
  • 0
  • 1
4.06.2012

Podsumowanie zagranicznej kampanii Poznania

Cztery tygodnie kampanii pod hasłem „Come and Join UEFA Euro 2012 in Poznan” pozwoliły Poznaniowi jako marce dotrzeć do ponad połowy grupy docelowej w czterech wybranych krajach. Reklamy zobaczyło ponad 7 mln widzów w telewizji oraz 6,6 mln w Internecie. Ostatnia kampania Poznania osiągnęła też wynik klikalności reklamy na poziomie 4% (średnia dla rynku wynosi między 0,11% a 0,19%).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 czerwca 2012