0 1 23.01.2009Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanegobiblioteczka TweetNadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy!Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.01.2009Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamieJak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji?
0 1 0 0 0 23.01.2009Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketinguPomysły do wzięcia. Tajemnice skutecznych działań marketingowych. • Słynne marki i chwyty reklamowe wszech czasów • Korzyści i koszty współpracy z agencją reklamową • 10 gotowych pomysłów do wykorzystania od zaraz.
0 1 0 0 0 23.01.2009Nowe Pozycjonowanie. Najważniejsze osiągnięcia w dziedzinie światowych strategii biznesowychSzczególnie dzisiaj – gdy ze wszystkich stron nasze umysły atakowane są niezliczoną ilością informacji handlowych, czytelna, jasno zdefiniowana i prawidłowo przedstawiona wartość marki staje się bezcenna. „Nowe Pozycjonowanie” zawiera wszystko to co trzeba wiedzieć o pozycjonowaniu w biznesie.
0 1 0 0 0 23.01.2009Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszliMyślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy... • Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów? • Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom kitu i odczłowieczanie sprzedawców • Skąd bierze się chora kultura organizacyjna?