0 1 0 0 0 10.10.2006Biskup w reklamie?M. Kuźmiński, Signum temporis, "Tygodnik Powszechny", nr 42, 15.10.2006 Pewne obszary działalności, szczególnie zaś związane z nimi osoby, wydawały się do tej pory niedostępne rynkowi reklam. Dla wierzących w - nomen omen - tego rodzaju świętości dużym szokiem musiało być pojawienie się w bloku reklamowym biskupa Tadeusza Pieronka polecającego dodatki Gazety Wyborczej.
0 1 0 0 0 10.10.2006Wielka promocja WarzywnejOd października rusza wielka, ogólnopolska promocja Warzywnej marki Appetita. Po raz pierwszy konsument otrzyma dodatkowo aż 50% przyprawy uniwersalnej gratis. To jedyna tego typu promocja w branży przyprawowej na rynku.
0 1 0 0 0 10.10.2006„Zysk w taksówkach”Kolejną, tej jesieni odsłoną kampanii FORTIS Bank jest promocja oferty „Fortis Duo Profit”. Tym razem materiały klienta zostały umieszczone w specjalnych nośnikach AD’car zlokalizowanych w taksówkach w ośmiu głównych miastach polski.
0 1 0 0 0 10.10.2006Just Health Club dla Curtis HealthcareJust Health Club przygotował kampanię wprowadzającą na rynek Ekovit Pro System firmy Curtis Healthcare. Pierwszy etap akcji prowadzonej pod hasłem “Zadbaj o zdrowie, profilaktycznie" rozpoczyna się na Śląsku, w październiku, który jest miesiącem profilaktyki nowotworowej.
0 1 0 0 0 10.10.2006Agencja Image Line Communications w WarszawiePo trzech latach działalności w Krakowie, w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, agencja public relations Image Line Communications otwiera w październiku biuro w stolicy. Swoją ofertę typu full serwis kieruje do wszystkich firm i instytucji, ze szczególnym nastawieniem na branżę usług zdrowotnych.
0 1 0 0 0 10.10.2006RMF FM bierze wszystkichRadio RMF FM niezmiennie utrzymuje pozycję lidera wśród wszystkich rozgłośni radiowych w Polsce. Udział tej stacji w rynku słuchalności wynosi aktualnie 21% i jest o ponad 2% wyższy niż w przypadku kolejnej stacji radiowej.
0 1 0 0 0 9.10.2006Debata „Tajemnica BRANDINGU czyli jak zarabiać na własnej marce”Jakie jest znaczenie marki we współczesnym świecie? Jakie są najnowsze trendy w zarządzaniu marką? W jakim stopniu silna marka wpływa na zwiększenie zwrotu z inwestycji? Odpowiedzi na te pytania dostarczyła agencja brandingowa Metamorphosis Brand Communications podczas debaty biznesowej „Tajemnica BRANDINGU czyli jak zarabiać na własnej marce”, zorganizowanej we współpracy z Dolnośląską Izbą Gospodarczą.
0 1 0 0 0 9.10.2006Bądź szybki, spontaniczny i twórczy„Bądź szybki, bądź spontaniczny, bądź twórczy. HP Photosmart. To proste” – tak brzmi główny przekaz kampanii reklamowej przygotowanej przez agencję reklamową Publicis dla HP. Kampania promuje nowe wielofunkcyjne urządzenia i drukarki HP Photosmart.
0 1 0 0 0 9.10.2006Herbaty „Biofix” w nowej szacieRozpoczęła się kampania telewizyjna o charakterze wizerunkowo–produktowym, wspierająca relaunch marki herbat „Biofix” należącej do firmy Biofluid sp. j. Komunikacja została oparta na nowym wizerunku opakowań herbat owocowych. Przejrzysta grafika, biel opakowań oraz zdjęcia apetycznych, soczystych owoców na opakowaniu – to powrót do „korzeni” marki „Biofix”.
0 1 0 0 0 9.10.2006Polska Telefonia Cyfrowa mecenasem nagrody TOTUSPolska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era i Heyah, już po raz trzeci ufundowała statuetkę i nagrodę pieniężną dla laureata nagrody TOTUS w kategorii „Promocja człowieka, praca charytatywna oraz edukacyjno – wychowawcza”.