0 1 0 0 0 31.08.2006„Harnaś Sprawiedliwy” spełnia obietnicę„Harnaś Sprawiedliwy” dotrzymał słowa – zrobił MILIONERA z nabywcy tej jedynej, szczęśliwej butelki Harnasia, pod której kapslem widniał napis „Wygrałeś Milion”.
0 1 0 0 0 31.08.2006Twój uczeń studentemJak nie zginąć w gąszczu informacji? Jak pomóc swoim uczniom i podopiecznym podjąć właściwą decyzję dotyczącą wyboru kierunku studiów? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znalazły się w specjalnym informatorze „Twój uczeń studentem”. 10 000 nauczycieli i wychowawców otrzyma go bezpłatnie wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Pomysłodawcą i wydawcą informatora jest portal maturzystów Edulandia.pl.
0 1 0 0 0 31.08.2006Akcja specjalna Clarks Polska w TVN TurboZ początkiem września rozpocznie się w TVN Turbo specjalna akcja firmy Clarks Polska.
0 1 0 0 0 31.08.2006Jay-Z w Krakowie9 września w Krakowie na Coke Live Music Festiwal 2006 wystąpi Jay-Z, znany artysta hip-hopowy. Pierwsza edycja tej imprezy odbędzie się na stadionie krakowskiej Wisły. Obok Jay-Z wystąpią m.in. Sugababes, Shaggy a także wielu polskich wykonawców.
0 1 0 0 0 31.08.2006Ratusz we Wrocławiu odrestaurowanyRatusz wrocławski, charakterystyczny symbol Wrocławia – po dwóch latach prac renowacyjnych, dzięki mecenatowi marki Piast, odzyskał swoją świetność.
0 1 0 0 0 31.08.2006Soul and Mind Multimedia dla GoodyearFirma Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o. o. przeprowadzi kolejną odsłonę akcji edukacyjnej skierowanej do kierowców. Za stworzenie animacji 3D do filmu odpowiedzialna jest agencja Soul and Mind Multimedia. Akcja edukacyjna ma na celu wzrost sprzedaży opon marki Goodyear - największego producent opon na świecie, jak również dalsze budowanie wizerunku najbezpieczniejszej marki opon.
0 1 0 0 0 31.08.2006Daj się porwać Euro-Reklamie z Double BrandAgencja Double Brand wybrana została przez Międzynarodowe Targi Poznańskie do przygotowania key visual dla przyszłorocznych wiosennych targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO, jesiennych Euro-Reklama GIFT EXPO oraz jesiennych Targów Obuwia i Wyrobów Skórzanych.
0 1 0 0 0 31.08.2006Rusza kampania wizerunkowa BIS Polskiego Radia4 września br. rusza kampania wizerunkowa BIS Polskiego Radia pod hasłem „BIS - Bardzo Inna Stacja”. Celem kampanii jest wzrost słuchalności oraz utrwalenie wizerunku BIS Polskiego Radia jako poznawczo-młodzieżowego programu, stawiającego na interaktywność i muzykę alternatywną.
0 1 0 0 0 31.08.2006Multimedialny Atlas Świata na CD z Gazetą Prawną4. września do Gazety Prawnej dołączona zostanie płyta CD – Atlas Świata – zawierająca użyteczne kompendium wiedzy o współczesnym świecie.
0 1 0 0 20 31.08.2006„S@motność w sieci” z mBankiemmBank zaprasza na wystawę zdjęć inspirowanych kadrami z filmu S@motność w Sieci. Klienci mBanku mogą wygrać zaproszenia na premierowe pokazy filmu.