Po dziesięciu latach ruszyło „To” – jubileuszowa kampania Gazeta.pl - Marketing przy Kawie
Po dziesięciu latach ruszyło „To” – jubileuszowa kampania Gazeta.pl
  • 0
  • 3
6.05.2011

Po dziesięciu latach ruszyło „To” – jubileuszowa kampania Gazeta.pl

Od początku maja trwa jubileuszowa kampania wizerunkowa portalu Gazeta.pl. Oprócz Internetu obejmuje ona także reklamę na nośnikach reklamy zewnętrznej, w kinie, prasie i radiu. Wśród działań promocyjnych angażujących uczestników wykorzystano konkursy, wlepki oraz funkcję „co sądzisz” w serwisach portalu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 maja 2011

5 maja 2011