0 1 0 0 0 13.05.2011Dynamiczny rozwój targów w PolscePolska Izba Przemysłu Targowego opublikowała raport na temat kondycji targów w Polsce. Wynika z niego, że jako jedne z nielicznych w Europie, a nawet na świecie, targi w kraju odnotowały w 2010 roku wysoką dynamikę w podstawowych parametrach statystycznych w porównaniu z rokiem 2009.
1 1 0 0 0 13.05.2011Powtórka kampanii Mastercook (wideo)Marka Mastercook kontynuuje kampanię reklamową pod hasłem „Dobrze mieć w domu mistrza, a jeszcze lepiej Mistrzowski zestaw”. W spotach telewizyjnych pokazany zostanie piekarnik MF-880 ATCX oraz aktualna promocja, umożliwiająca kompleksowe wyposażenie kuchni. Kampania potrwa do połowy czerwca.
0 1 0 0 0 13.05.2011Wiosenne promocje w sieci reklamy 4cloverNa wiosnę sieć reklamowa 4clover wprowadza trzy specjalne promocyjne pakiety reklamowe: Piękna na wiosnę, Zdrowa na wiosnę oraz Apetyczna na wiosnę – umożliwiające dotarcie do kobiet zainteresowanych tematyką zdrowia i urody.
0 1 0 0 0 13.05.2011Gift Expo 2011 we wrześniu w WarszawieMiędzynarodowe Targi Poznańskie organizują w Warszawie kolejne Targi Upominków Reklamowych Gift Expo 2011. Targi odbędą się w Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa w dniach 13–15 września br.
0 1 0 0 0 13.05.2011Logo ma wyróżnić film „Miasto” Jana KomasyKilka czołowych agencji reklamowych projektuje logo, które będzie wykorzystywane w promocji filmu „Miasto”, autorskiego projektu Jana Komasy o Powstaniu Warszawskim. W drodze przetargu logotyp zleca spółka Miasto. Na potrzeby realizacji filmu powołały ją na co dzień konkurujące ze sobą firmy: Akson Studio, ATM Grupa i TVN SA.
1 1 0 0 0 13.05.2011Nowe przygody Kostka od Alpen Gold (wideo)Od pierwszej połowy maja trwa kampania reklamowa Alpen Gold – można oglądać nowy spot promocyjny czekolad przygotowany przez Gruppę66 Ogilvy na zlecenie Kraft Foods Polska. Najnowsza reklama jest kontynuacją strategii komunikacyjnej, w której główną postacią jest Kostek – animowany bohater reklam czekolad Alpen Gold.
1 1 0 0 0 12.05.2011Internetowa kampania marki Asus (wideo)Grupa ClickAd prowadzi kompleksową kampanię promującą notebooki Asus serii N. Akcja realizowana jest w Internecie, radiu i na outdoorze.
0 1 0 0 0 12.05.2011Marka Strong rusza z kampanią onlineMarka Strong należąca do Grupy Żywiec rozpoczęła internetową część wielkiej kampanii reklamowej, która ma w zaskakujący sposób opowiedzieć o charakterystycznym smaku piwa. Specjalny serwis internetowy pozwala internautom poznać nowy świat marki.
0 1 0 0 1 12.05.2011Tic Tac w kampanii na latoRozpoczęła się kampania reklamowa letnich smaków drażetek Tic Tac, produkowanych przez Ferrero. Działania reklamowe obejmują outdoor (citylighty), Internet (banery), Facebook, stronę WWW oraz materiały POS. Równocześnie z reklamą nowych smaków promowany i prowadzony jest konkurs z nagrodami dla konsumentów.
1 1 0 0 0 12.05.2011Samsung zmienia telewizję (wideo)9 maja zaczęła się kampania ATL, BTL, online oraz PR Samsunga, promująca platformę Samsung Smart TV.