Płyta Dawida Podsiadły promowana muralem krzyżówką - Marketing przy Kawie
Płyta Dawida Podsiadły promowana muralem krzyżówką
  • 0
  • 2
26.11.2018

Płyta Dawida Podsiadły promowana muralem krzyżówką

W centrum Warszawy pojawił się mural w formie krzyżówki. Promuje trzeci solowy album Podsiadły, zatytułowany „Małomiasteczkowy”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 listopada 2018

  • 0
  • 4
  • 0
26.11.2018

Ikea na Black Friday zachęca: odkryj kolekcję „Przyda się” w swoim domu

Czarny piątek – święto kupowania, wyprzedażowej gorączki oraz niezliczonych okazji cenowych. W dniu, kiedy większość zakupów jest spontaniczna i impulsywna, Ikea zwraca uwagę na ilość oraz wartość posiadanych już przez nas przedmiotów. W tym celu została stworzona specjalna kolekcja „Przyda się”. Przypomina o rzeczach leżących na strychach, w piwnicach i w szafach. Odłożonych i zapomnianych, bo może „kiedyś się przydadzą”.