1 7 26.11.2018Volvo Trucks Polska dziękuje strażakommarketing społecznościowy public relations TweetMarka Volvo Trucks Polska przygotowała kampanię wizerunkową. Jest ona związana ze strażą pożarną.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54839 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 0 0 0 0 26.11.2018Szkoła Orląt ogłasza konkurs na nowy system identyfikacji wizualnejW październiku 2018 r. Szkoła Orląt w Dęblinie uzyskała status akademii. Po prawie stu latach istnienia uczelnia zdecydowała się na nowe logo.
0 4 0 0 0 26.11.2018Ikea na Black Friday zachęca: odkryj kolekcję „Przyda się” w swoim domuCzarny piątek – święto kupowania, wyprzedażowej gorączki oraz niezliczonych okazji cenowych. W dniu, kiedy większość zakupów jest spontaniczna i impulsywna, Ikea zwraca uwagę na ilość oraz wartość posiadanych już przez nas przedmiotów. W tym celu została stworzona specjalna kolekcja „Przyda się”. Przypomina o rzeczach leżących na strychach, w piwnicach i w szafach. Odłożonych i zapomnianych, bo może „kiedyś się przydadzą”.
0 0 0 0 0 23.11.2018UX i optymalizacja tematami grudniowej Auli Polska w Krakowie11 grudnia odbędzie się siódma edycja Auli Polska w Krakowie. Tym razem tematem głównym będzie UX i optymalizacja.
0 0 0 0 0 23.11.2018Kreatura 2018: 7 nagród głównych i 13 wyróżnień22 listopada odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie niezależnej kreacji Kreatura 2018. W tym roku nominowano 46 prac. Spośród nich jury konkursowe pod przewodnictwem Dawida Szczepaniaka, executive creative directora i partnera polskiego oddziału VML, przyznało 7 nagród głównych i 13 wyróżnień.