3 1 0 0 0 16.02.2016„Sztuka składania historii” z Intelem i Krzysztofem Gonciarzem (wideo)Ruszył projekt „Sztuka składania historii” – efekt współpracy Intela z vlogerem Krzysztofem Gonciarzem. W jego ramach powstaje cykl materiałów filmowych poświęconych opowiadaniu historii za pomocą wideo.
0 1 0 0 0 16.02.2016IAB Polska prezentuje publikację „Audio online. Reklama i muzyka”„Audio online. Reklama i muzyka” to najnowsza publikacja IAB Polska, która opisuje genezę i rozwój cyfrowego rynku audio w Polsce jako nowego medium reklamowego. Została opracowana przez grupę roboczą audio wideo.
0 1 0 0 0 16.02.2016„Reklama natywna 2016 USA–UK–Polska” – raport sieci Adaptiff i Solve Media (infografika)Jak badani z USA, Wielkiej Brytanii oraz Polski postrzegają reklamę natywną? Jak ją definiują? Jakie są ich zdaniem słabe i mocne strony tej formy komunikacji? Jak wykorzystują ją we własnych działaniach oraz jak oceniają jej przyszłość? Na te pytania próbują odpowiedzieć firmy Adaptiff i Solve Media w raporcie „Reklama natywna 2016 USA–UK–Polska”.
0 2 0 0 0 16.02.2016Po kosmetyki idziemy do drogerii lub dyskontu, jakość ważniejsza niż cena – badanie PMRGdzie konsumenci najczęściej kupują kosmetyki? Ranking miejsc tych zakupów jest stabilny i nie ulega zmianom w czasie. Z jednym wyjątkiem – od trzech lat dyskonty pną się w górę, poszerzając udział w sprzedaży. Zachęcają atrakcyjnymi cenami i coraz większym wyborem. Co jeszcze ma znaczenie dla polskiego konsumenta? Na to pytanie stara się odpowiedzieć firma PMR.
0 1 0 0 0 16.02.2016Rusza konkurs Kampania Społeczna Roku 2015Rozpoczęła się 8. edycja konkursu na najlepszą kampanię społeczną roku. Wprowadzone modyfikacje mają pozwolić jurorom usprawnić proces oceny. Zainteresowani udziałem mogą przesyłać zgłoszenia w ciągu następnych czterech tygodni za pośrednictwem strony internetowej.
1 1 0 0 0 16.02.2016Dwa szybkie żubry w spocie piwnej marki (wideo) [aktualizacja]W nowym 30-sekundowym spocie piwa Żubr pojawiają się dwa zwierzęta, które wspólnie rozwiązują problem leśnej społeczności. Premiera filmu odbyła się na Facebooku. W telewizji reklama będzie emitowana od 1 marca.
0 1 0 0 0 16.02.2016Blokujesz reklamy? Możesz być atrakcyjniejszy dla reklamodawcówInternauci używający w wyszukiwarkach aplikacji blokujących reklamy mogą być w grupie osób najbardziej wartościowych dla reklamodawców – wynika z badania International News Media Association.
2 1 0 0 0 16.02.2016Seniorzy polecają seniorom „Kapitalne konto” w kampanii Banku BPH (wideo)Bank BPH rozpoczął kampanię reklamową konta w promocji dla klientów ZUS. Działania wpisują się w upowszechniający się trend emancypacji seniorów.
1 1 0 0 0 15.02.2016„Gisu do Liroya” – dyrektor Głównego Inspektoratu Sanitarnego rapuje o szczepieniach (wideo)Marek Posobkiewicz, dyrektor Głównego Inspektoratu Sanitarnego, przygotował odpowiedź na założony przez posłów klubu Kukiz’15 antyszczepionkowy zespół sejmowy. „Wirusy oraz bakterie przecież zabić ciebie mogą. Liroy, ja cię bardzo proszę, nie idź dalej błędną drogą” – upomina posła Piotra Marca.
1 1 0 0 0 15.02.2016„Boli? Ma boleć!” – pracownicy Decathlonu promują odzież do ćwiczeń (wideo)Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „TheCathlons”. W spocie „Level Hard” wystąpili pracownicy sieci sklepów Decathlon. Promują artykuły przeznaczone dla zaawansowanych sportowców.