Pluszowe odsetki w kampanii Banku BPH (wideo) - Marketing przy Kawie
Pluszowe odsetki w kampanii Banku BPH (wideo)
  • 1
  • 1
9.06.2015

Pluszowe odsetki w kampanii Banku BPH (wideo)

„Przytul 12 odsetek” – to hasło kampanii reklamowej kredytu gotówkowego w Banku BPH. Bank zwraca odsetki zapłacone w pierwszych 12 ratach kredytu. W spocie telewizyjnym symbolem wracających odsetek są pluszaki, które za wszelką cenę chcą zostać przytulone przez kredytobiorcę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55626 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 czerwca 2015