0 1 23.01.2008Plakativ dla Coca-Colireklama zewnętrzna TweetPlakativ przeprowadził kampanię outdoorową filmu reklamowego Coca-Coli o tytule „Hapiness factory”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53945 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.01.2008Polskie Szlaki razem z Interia.plArtykuły o polskich miastach i ich atrakcjach można teraz przeczytać również na łamach jednego z najpopularniejszych portali w Polsce - Interii.pl. Turystyczny serwis Polskie Szlaki i Interia.pl rozpoczęły współpracę przy publikacji tekstów
0 1 0 0 0 23.01.2008Największe zagrożenia w roku 2008 - prognozyW swoim najnowszym raporcie zatytułowanym „Internet Security Outlook” firma CA ostrzega, że w 2008 r. głównymi celami ataków w Internecie staną się m.in. gry sieciowe, serwisy społecznościowe oraz eksponowane wydarzenia, takie jak wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych i Igrzyska Olimpijskie w Pekinie. Raport opracowany na podstawie danych zgromadzonych przez pracowników serwisu CA Global Security Advisor zawiera między innymi prognozy na 2008 r. dotyczące bezpieczeństwa w Internecie oraz informacje o tendencjach zaobserwowanych w roku 2007.
0 1 0 0 0 23.01.2008Zakupy w sieci i przez telefonW 2006 roku już 36% Polaków miało dostęp do Internetu (GUS). Co trzeci internauta dokonuje w sieci zakupów. Największym zainteresowaniem cieszą się aukcje i obniżki cen, w tym ofert turystycznych – wynika z analiz przeprowadzonych przez Grupa Travel Polska.
0 1 0 0 0 23.01.2008Amica klientem agencji reklamowej FreshFirma Amica Wronki rozpoczęła współpracę z poznańską agencją reklamową Fresh.