Piwny sezon zakończony. Letnia ofensywa reklamowa zgodna z zasadami etyki – analiza IMM
  • 0
  • 1
12.11.2014

Piwny sezon zakończony. Letnia ofensywa reklamowa zgodna z zasadami etyki – analiza IMM

Trzeci kwartał 2014 r. okazał się porównywalny z analogicznym okresem roku ubiegłego. Branża piwowarska wyemitowała łącznie 578 nowych przekazów reklamowych – w 2013 r. było ich 562. Z raportu przygotowanego przez IMM wynika, że żadna z reklam piwa wyemitowanych w okresie 1 lipca – 30 września nie naruszyła zasad Kodeksu etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 listopada 2014