Pierwszy efekt współpracy eGoo z Natalią Siwiec
  • 0
  • 1
17.08.2012

Pierwszy efekt współpracy eGoo z Natalią Siwiec

Natalia Siwiec, polska modelka, która zabłysła pomysłową autopromocją podczas Euro 2012, w ramach współpracy z marką napoju energetycznego eGoo wzięła udział w sesji fotograficznej. Pierwszy jej efekt został opublikowany na fan page’u marki. Modelka promuje napój w stroju zakonnicy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

m.

12 lat temu

Pomysłowa autopromocja?

W czym ta autopromocja (czyli lansowanie się) było pomysłowe, skoro , kilka razy obfotografowana (meczów wcale nie oglądała, skoro wciąż patrzyła w obiektyw), została nazwana "polską Larissą Riquelme". Żadna pomysłowość, po prostu bida.

Rozwiń komentarze

17 sierpnia 2012

16 sierpnia 2012