1 1 0 0 0 21.12.2011„Jeszcze żywy karp” – kampania Klubu Gaja (wideo)Kampania „Jeszcze żywy karp 2011” realizowana jest w ramach programu Klubu Gaja „Ryby mają głos!”. Akcja potrwa do 26 grudnia.
0 1 0 0 0 21.12.2011Hitachi wybrała agencję PRFirma Hitachi Data Systems Polska (dostawca rozwiązań IT z zakresu pamięci masowych) podpisała umowę z agencją ITBC Communication na realizację działań public relations.
0 2 0 0 0 21.12.2011Tusk najbardziej medialny, Palikot traci na sile – raport2,9 tysiąca publikacji w prasie w ciągu 30 dni – taki wynik osiągnął najbardziej medialny lider polityczny w Polsce. Na temat Donalda Tuska w listopadzie pisano o 18 proc. mniej razy niż w październiku, ale mimo tego awansował z drugiej na pierwszą pozycję w badaniu „Scena polityczna”, przygotowanym przez Press-Service Monitoring Mediów.
4 1 0 0 1 21.12.2011Olaf Lubaszenko „dał popalić” w spotach Cigger.pl (wideo)Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa pod hasłem „Dajemy popalić”. Ma ona promować markę elektronicznych papierosów Cigger. Ambasadorem brandu, a także głównym bohaterem emitowanych w Internecie spotów jest znany aktor Olaf Lubaszenko.
2 1 0 0 0 21.12.2011Tyszkiewicz i Kondrat w zapowiedzi kampanii ING (wideo)ING Bank Śląski udostępnił zapowiedź swojej najnowszej kampanii.
0 1 0 0 0 21.12.2011Ruszyły zgłoszenia do polskiej edycji konkursu Young CreativesDo 16 stycznia można zgłaszać teamy złożone z kreatywnych osób, które nie ukończyły 28. roku życia, a także marketerów do 30. roku życia, do krajowych eliminacji konkursu Young Creatives.
0 1 0 0 1 21.12.2011Raport: kryzys w polskiej branży farmaceutyków w 2011W mijającym roku krajowy rynek farmaceutyczny notuje silne wzrosty wydatków na reklamę pomimo dużo niższej dynamiki sprzedaży. Obecnie dynamika sprzedaży branży farmaceutycznej prognozowana jest na poziomie 4%, a sama sprzedaż ma wynieść 31 mld zł.
0 1 0 0 0 21.12.2011Ubezpieczyciele i finansiści utrzymują Google: raportPrawie połowa zysków, jakie osiąga Google, jest związana z polisami oraz pożyczaniem pieniędzy – wynika z badania przeprowadzonego przez amerykańską firmę WordStream. Najdroższymi wyszukiwanymi słowami kluczami w systemie Google AdWords są: insurance (ubezpieczenie), loans (pożyczki) oraz mortgage (hipoteka).
0 3 0 0 0 21.12.2011„Skok na niskie ceny” – kalendarz Media MarktŻycie potrafi zaskoczyć i napisać scenariusz jak z filmu sensacyjnego. Taki właśnie wymiar ma najnowszy ekskluzywny kalendarz na rok 2012 sieci Media Markt – „Skok na niskie ceny”.
2 1 0 0 0 20.12.2011(Prawie) naga modelka przeprasza Paryż (wideo)Jak przyciągnąć uwagę konsumentów, mając niewielki budżet reklamowy? Niemieckiej marce bielizny Blush wystarczyła modelka w prześwitującym biustonoszu i skąpych majtkach, przechadzająca się po ulicach Paryża. Wirusowa kampania w ciągu kilku dni zyskała na YouTube ponad 100 tys. odsłon.