0 4 0 0 0 3.09.2012Lux Med – pierwsza kampania po rebrandinguNa jesień zaplanowana została kampania promocyjno-informacyjna firmy prywatnych usług medycznych Lux Med. Działania są związane z wprowadzeniem nowego logo i zakończeniem procesu integracji kilku sieci medycznych.
1 1 0 0 1 3.09.2012„Co jedzą dzicy?” – rodzinna rozmowa przy stole w spocie Tymbarku (wideo)Ogólnopolska kampania telewizyjna napojów Tymbark, obejmująca spoty 30- i 15-sekundowe, rozpoczęła się 3 września.
0 4 0 0 0 3.09.2012Felix szuka miejsca dla „młodych paluszków” na rynku3 września rozpoczęła się kampania promocyjna wspierająca wprowadzenie na rynek solonych paluszków marki Felix, kojarzonej dotąd raczej z orzeszkami. Paluszki „młode” oraz „muzyczne” – takie mają być wyróżniki marki, która chce konkurować nawet z dominującym w tej kategorii produktów Lajkonikiem.
0 3 0 0 0 3.09.2012GoldenSubmarine żartobliwie o żebrolajkachAgencja GoldenSubmarine stworzyła humorystyczny generator postów na Facebooka pod adresem Zebralajk.pl. Zdjęcia z tekstami zestawiane są losowo, co nierzadko daje komiczny efekt, ale jednocześnie jest kpiną ze standardowej komunikacji uprawianej przez marki na Facebooku.
2 1 0 0 0 31.08.2012Basiński pokazuje Małego Rycerza w spocie Plusa (wideo)3 września rozpocznie się nowa kampania „Najlepsze smartfony w najlepszych cenach”, która wspiera promocje Plus Abonament i Plus dla Firm.
0 1 0 0 0 31.08.2012Superbrands w nowej odsłonieW plebiscycie Superbrands po raz siódmy wyłonione zostaną najsilniejsze marki w Polsce. Tym razem za pomocą nowej metodologii stworzonej przez firmę doradczą Stratosfera i z nowym partnerem badawczym projektu – GfK Polonia. Z początkiem września rusza badanie konsumenckie – pierwszy etap w procesie selekcji. Ogłoszenie wyników planowane jest na połowę października.
0 1 0 0 0 31.08.2012Konsumenci korzystający z telewizorów z Internetem – wyniki badań GfKZachodnioeuropejscy konsumenci nadal rzadko korzystają z telewizorów z dostępem do Internetu. Wyniki badania przeprowadzonego przez GfK w 13 krajach pokazują, że konsumenci z krajów zachodnich i USA są nadal przyzwyczajeni do systemu analogowego. Bardziej otwarci na nowości technologiczne stali się konsumenci na rynkach wschodzących.
0 1 0 0 0 31.08.2012Tablet od Samsunga dla pasażerów LOT-u1 września startuje wspólna akcja Samsung, sieci komórkowej Play i Polskich Linii Lotniczych LOT. Każdy pasażer LOT-u wylatujący z lotniska im. Fryderyka Chopina będzie miał możliwość wypożyczenia na dwa tygodnie tabletu marki Samsung – Galaxy Tab 2 10.1.
0 6 0 0 0 31.08.2012Wyniki Megapanelu za lipiec 2012Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2012 r.
0 1 0 0 0 31.08.2012Tkaniny Ikei na citylightach w ŁodziOd 1 września na wybranych citylightach w Łodzi będzie można oglądać materiały z kolekcji tkanin Ikei.