Espresso - Strona 2590 z 5538 - Marketing przy Kawie

Espresso

26 czerwca 2012

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2012

Bankowość internetowa rośnie coraz szybciej

Na koniec I kwartału 2012 r. z bankowości internetowej aktywnie korzystało ponad 10,5 mln Polaków. Dostęp do swojego banku przez Internet ma już ponad 18,5 mln klientów. Mimo że I kwartał zazwyczaj przynosi spadek niektórych statystyk, trzy pierwsze miesiące tego roku były znacznie lepsze niż I kwartał 2011 r. Banki inwestują w nowe systemy, platformy internetowe i technologie biometryczne – wynika z siódmej edycji raportu netB@nk, przygotowanego przez Związek Banków Polskich.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2012

Wyniki badania Brand Signals – wartość ekspozycji logotypów na Euro przeszacowana

Wartość medialnej prezentacji logotypów sponsorów Euro 2012 w telewizji w trakcie tegorocznych rozgrywek może być nawet dziesięciokrotnie przeszacowana. Specyfika realizacji telewizyjnej meczów piłki nożnej powoduje, że tylko około 50% obecności logotypów to ekspozycje efektywne (w polu uwagi widza), a najlepsze dotarcie do oglądających zapewniają reklamy na bandach – wynika z badania Brand Signals, stworzonego przez agencję Walk.

Poprzednie Następne