4 1 0 0 0 26.06.2012Kampania reklamowa kosmetyków Original Source (wideo)Na potrzeby kampanii reklamowej żeli pod prysznic marki original Source stworzono cztery spoty reklamowe. Spoty wykorzystane zostały jako billboardy sponsorskie, wyświetlane przed programem „Przystanek FanCamp” w TVP.
0 1 0 0 0 26.06.2012Laureaci V edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”Rozstrzygnięto piątą edycję konkursu „Znajdź Haka na Raka” w ramach Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”. Zwycięzcami zostali uczniowie Zespołu Szkół Technicznych „Mechanik” w Jeleniej Górze, twórcy kampanii „Zabezpiecz tyły. Zrób kolonoskopię!”.
1 1 0 0 0 26.06.2012Nikon rozpoczyna program ambasadorski dla blogerów (wideo)Firma Nikon Polska rozpoczyna program ambasadorski „Jestem blogerem”, skierowany do osób piszących blogi, dla których fotografia jest jednym z ważniejszych środków ekspresji. Celem projektu jest wsparcie wybranych autorów. W pierwszej edycji programu uczestniczy pięciu blogerów – kolejna jest otwarta dla wszystkich zainteresowanych.
0 1 0 0 0 26.06.2012L’Oréal: sprzedaż produktów w Internecie nie zastąpi tradycyjnych sklepówFirma L'Oréal jako ostatnia z wielkich marek FMCG rozpoczyna eksperymenty ze sprzedażą produktów przez Internet. Pomimo tego, że globalna sprzedaż kosmetyków online rośnie, firma nie spodziewa się, by Internet zagroził tradycyjnym sklepom.
1 1 0 0 0 26.06.2012Bankowość internetowa rośnie coraz szybciejNa koniec I kwartału 2012 r. z bankowości internetowej aktywnie korzystało ponad 10,5 mln Polaków. Dostęp do swojego banku przez Internet ma już ponad 18,5 mln klientów. Mimo że I kwartał zazwyczaj przynosi spadek niektórych statystyk, trzy pierwsze miesiące tego roku były znacznie lepsze niż I kwartał 2011 r. Banki inwestują w nowe systemy, platformy internetowe i technologie biometryczne – wynika z siódmej edycji raportu netB@nk, przygotowanego przez Związek Banków Polskich.
0 1 0 0 0 26.06.2012Yves Saint Laurent przechodzi rebranding i zmienia nazwęNowy dyrektor artystyczny firmy, Hedi Slimane zdecydował, że nazwa kolekcji ubrań z produkcji seryjnej zostanie zmieniona na Saint Laurent Paris (SKP). Rzecznik prasowy Slimane'a stwierdził, że inspiracją był tu rok 1966, kiedy podobna kolekcja ubrań została wprowadzona jako Saint Laurent Rive Gauche.
0 1 0 0 0 26.06.2012General Motors: „mamy dobre relacje z Facebookiem”Firma General Motors stwierdziła, że ma dobre stosunki z Facebookiem, pomimo tego, że zrezygnowała z reklamy w tym serwisie zaledwie na parę dni przed jego debiutem na giełdzie. Cała sprawa została szeroko nagłośniona, ponieważ GM to czwarta firma pod względem wydatków reklamowych na świecie.
1 1 0 0 0 26.06.2012Wyniki badania Brand Signals – wartość ekspozycji logotypów na Euro przeszacowanaWartość medialnej prezentacji logotypów sponsorów Euro 2012 w telewizji w trakcie tegorocznych rozgrywek może być nawet dziesięciokrotnie przeszacowana. Specyfika realizacji telewizyjnej meczów piłki nożnej powoduje, że tylko około 50% obecności logotypów to ekspozycje efektywne (w polu uwagi widza), a najlepsze dotarcie do oglądających zapewniają reklamy na bandach – wynika z badania Brand Signals, stworzonego przez agencję Walk.
0 1 0 0 0 26.06.2012Cedrob z agencją public relationsAgencja Świeża Bazylia współpracuje z firmą Cedrob, właścicielem marek Cedrob i Gobarto, działającą na rynku przetwórstwa mięsnego.
0 3 0 0 0 26.06.2012ING Bank Śląski w augmented realityING Bank Śląski przygotował dla swoich klientów interaktywną grę w technologii augmented reality.