Harley-Davidson - Consumer Superbrand 2007 W Polsce
  • 0
  • 1
6.04.2007

Harley-Davidson – Consumer Superbrand 2007 W Polsce

Legendarna, kultowa na całym świecie marka Harley-Davidson została uznana w polskiej edycji konkursu Superbrands za Consumer Superbrand 2007. Według The Superbrands Ltd., organizatora konkursu, „Superbrand – to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.”

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 kwietnia 2007