Pięć marketingowych trendów na Instagramie na 2019 r.
  • 0
  • 0
19.10.2018

Pięć marketingowych trendów na Instagramie na 2019 r.

Instagram to jeden z największych kanałów marketingowych naszych czasów. Świetnie nadaje się do prowadzenia działań content marketingowych, zamieszczania płatnej reklamy, ale i komunikacji marki z klientami. Daje możliwość zwiększania zaangażowania i osiągania większych niż średnia zwrotów z inwestycji. Jaka przyszłość czeka tę platformę w 2019 r.?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 października 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
19.10.2018

Rusza kolejna edycja Tour de E-commerce

Z badania przeprowadzonego przez Gemius wynika, że coraz więcej polskich internautów kupuje w sieci. Całodobowa dostępność e-sklepów, wygoda czy niższe ceny to tylko kilka z przyczyn, dla których Polacy pokochali zakupy online. Z kolei osoby z branży e-commerce starają się coraz profesjonalniej podchodzić do promocji swoich sklepów i obsługi klienta. Przydatną wiedzę mogą zdobyć podczas kolejnej edycji Tour de E-commerce.