1 1 0 0 0 18.10.2018Kampania reklamowa Muzeum Generała Ryszarda KuklińskiegoWarszawskie Muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego wystartowało ze swoją pierwszą kampanią reklamową. Spoty będą wyświetlane w metrze na dużych ekranach infoscreen.
0 0 0 0 0 18.10.2018„Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2018–2022” – raport PwCDo 2022 r. światowy sektor mediów i rozrywki będzie się stabilnie rozwijał w średniorocznym tempie 4,4% – wynika z prognozy PwC. Dzięki temu jego wartość wyniesie w 2022 r. niemal 2,4 bln dol. amerykańskich.
1 5 0 0 0 18.10.2018Muzeum Narodowe w Gdańsku promuje „Sąd Ostateczny”17 października w kinie Helios w gdańskim Forum odbył się premierowy pokaz spotu promującego „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga. 50-sekundowy film można oglądać też w mediach społecznościowych, m.in. na YouTube.
0 0 0 0 0 17.10.2018Już za tydzień w Warszawie Kongres Badaczy25 i 26 października w Warszawie odbędzie się Kongres Badaczy. Hasło tegorocznej edycji to „Impact factor – wiedza ma moc!”. W programie blisko 40 wystąpień przygotowanych przez ponad 60 prelegentów. To najlepsze propozycje tematów zakwalifikowane spośród 134 nadesłanych zgłoszeń.
0 0 0 0 0 17.10.2018Bakoma poszerza zakres współpracy z UMBakoma powierza obsługę Kuchni Jogurtowej w mediach społecznościowych UM. Agencja zajmie się doradztwem strategicznym, marketingowym i operacyjnym w zakresie planowania i realizowania działań marketingowych i komunikacyjnych.
0 3 0 0 0 17.10.2018Znamy nominowanych do Golden Drum 2018Ogłoszono nominacje w 25. Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Golden Drum. O tym, kto otrzyma nagrody, dowiemy się 19 października.
1 1 0 0 0 17.10.2018Polscy pisarze w kampanii reklamowej programu „Opowiem ci o zbrodni”A+E Networks rozpoczęło kampanię reklamową 6-odcinkowego cyklu dokumentalnego „Opowiem ci o zbrodni”. Program debiutuje w telewizji kryminalnej Crime+Investigation Polsat (CI Polsat) 17 października o godzinie 22:00. Towarzyszy temu wydanie opowiadań polskich pisarzy oraz nagranie na podstawie książki audiobooków czytanych m.in. przez Olgę Bołądź i Borysa Szyca.
1 0 0 0 0 17.10.2018„Nie skreślaj życia tak prędko” – poszkodowani w wypadkach samochodowych mówią w kampanii o nadmiernej prędkościProblem nadmiernej prędkości w ruchu drogowym to temat kampanii Ministerstwa Infrastruktury i Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Tytuł działań to: „Nie skreślaj życia tak prędko”. Akcja została zainaugurowana 15 października przez wiceministra infrastruktury Marka Chodkiewicza i sekretarza Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Konrada Romika.
0 0 0 0 0 17.10.2018Wiedźma, zaklęcia i Jacek Majchrowski. Małgorzata Wassermann publikuje spot wyborczyKandydująca na prezydenta Krakowa Małgorzata Wassermann zaprezentowała spot wyborczy. Ukazuje w nim wieloletniego włodarza miasta – Jacka Majchrowskiego. W krótkim filmie przychodzi on do wiedźmy.
0 0 0 0 0 17.10.2018Astma, niedotlenienie narządów, choroby układu krążenia – przed tym ostrzegają kreacje OOH w Poznaniu. Teaser akcjiNa ścianach budynków i nośnikach OOH w Poznaniu pojawiły się tajemnicze napisy. Na czerwonym tle przeczytać można m.in.: astma, kaszel, podwyższone ciśnienie krwi czy niedotlenienie narządów. To akcja teaserowa, która ma wyjaśnić się wkrótce.