0 1 0 0 0 25.10.2010Milllward Brown konsoliduje badania jakościowe pod marką FireflyFirma Millward Brown ogłasza wprowadzenie nowej marki Firefly Millward Brown dla swojej działalności w zakresie badań jakościowych na świecie.
0 1 0 0 0 25.10.2010Cube Group prowadzi działania internetowe dla Top SecretDo połowy listopada trwa kampania promującą jedną z najbardziej znanych polskich marek odzieżowych, Top Secret. Za działania w Internecie odpowiada Cube Group.
0 1 0 0 0 25.10.2010SAR powołało Fundację Sztuki Ad ArtisStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR założyło Fundację Sztuki SAR – Ad Artis. Do współpracy zapraszani są wszyscy zainteresowani promocją sztuki, szczególnie sponsorzy i partnerzy działań. Obecnie Fundacja przygotowuje Polski Festiwal Reklamy, którego tematem w 2011 roku będą kwestie społeczne, a także kolejną, udoskonaloną odsłonę projektu Muzeum Utracone.
1 1 0 0 1 25.10.2010„Wielka Premiera” Kas Stefczyka na citylightach Clear Channel (wideo)Agencja reklamowa Media Skok zapowiada spektakularną premierę „Kont z pożyczką” Kas Stefczyka na citylightach. Realizatorem produkcji jest dział Creative Solutions Clear Channel Poland.
0 1 0 0 0 22.10.2010Nowa czołówka Multikina przygotowana przez Platige ImageDwanaście lat po otwarciu pierwszego Multikina zaprezentowany zostanie nowy spot (w wersji 2D i 3D), promujący sieć kin sygnowanych charakterystyczną gwiazdką.
0 1 0 0 0 22.10.2010Dzienniki Polskapresse z wersją 2.0 aplikacji iPhoneKoncern mediowy Polskapresse uruchomił wersję 2.0 czytnika wiadomości dla swoich dzienników. Aplikacja oferuje nowe funkcjonalności, m.in. dodawanie komentarzy i pracę w trybie offline. W przygotowaniu jest wersja na iPada.
0 1 0 0 0 22.10.2010Program „3…2…1…Internet!” firmy Microsoft i Fundacji Dzieci Niczyje wyróżnionyProgram edukacyjny „3…2…1…Internet!” realizowany przez firmę Microsoft i Fundację Dzieci Niczyje został uznany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej za Inicjatywę Edukacyjną Roku. To projekt stworzony z myślą o uczniach klas IV – VI szkół podstawowych, mający na celu nauczenie dzieci właściwych postaw i bezpiecznego korzystania z zasobów Sieci.
0 0 0 0 0 22.10.2010MediaOn dla GTS PolandMediaOn podpisał kontrakt na realizację kampanii marketingowej GTS Poland. Pierwsza wspólna kampania, zorganizowana pod hasłem „Twój niezawodny partner biznesowy”, ma na celu wzrost świadomości marki GTS.
0 1 0 0 0 22.10.2010Nowa promocja serów SerenadaPod hasłem „Pobudka, łap kogutka!” rozpoczęła się promocja serów Serenada SM Spomlek. Za przygotowanie koncepcji, kreację, organizację oraz obsługę akcji odpowiada agencja Albedo Marketing.
0 2 0 0 0 22.10.2010Polacy wciąż interesują się sportemMimo ostatnich niepowodzeń naszych reprezentacji w piłce nożnej i siatkowej, Polacy wciąż interesują się sportem. Zainteresowanie nim deklaruje blisko połowa naszych rodaków. Ulubioną dyscypliną jest wciąż futbol – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor 2010 przygotowanego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.