Philips dla młodych talentów ze szkół reklamowych i filmowych (wideo) - Marketing przy Kawie
Philips dla młodych talentów ze szkół reklamowych i filmowych (wideo)
  • 1
  • 1
28.05.2014

Philips dla młodych talentów ze szkół reklamowych i filmowych (wideo)

Philips w ramach kampanii wizerunkowej „LifeAct” zorganizował dwa konkursy oraz produkcję krótkometrażowych filmów z historiami ukazującymi, jak produkty tej marki wpływają na codzienne życie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56079 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 maja 2014