Perswazja w rozmowie
  • 0
  • 1
31.10.2006

Perswazja w rozmowie

J. Newton, Persuasive conversations, „Marketingweb”, 30.10.2006

Autorka zwraca uwagę na najważniejsze elementy składowe odpowiedniej konwersacji prowadzonej przez marketera pragnącego zakończyć swe negocjacje sukcesem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2006

Po Twiggy i Erin O’Connor Marks & Spencer pozyskał do współpracy Lizzie Jagger

Marks & Spencer w Wielkiej Brytanii prowadzi wielką kampanię reklamową promującą sklepy Marks & Spencer jako miejsce, gdzie bez względu na wiek, płeć, rozmiar, kolor skóry czy stan konta, każdy znajdzie coś dla siebie. Kampania podkreśla też wartości, które kryją się za marką Marks & Spencer i stanowią o jej sukcesie – jakość, innowacyjność, zaufanie oraz dbałość o klienta i środowisko.