MPG rozszerza swoją globalną strukturę na rynki Azji Pacyfiku
  • 0
  • 1
30.10.2006

MPG rozszerza swoją globalną strukturę na rynki Azji Pacyfiku

1 stycznia 2007 roku, MPG – globalna struktura mediowa należąca do Media Havas, rozszerzy swoją działalność w Azji Pacyfiku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54609 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2006

Po Twiggy i Erin O’Connor Marks & Spencer pozyskał do współpracy Lizzie Jagger

Marks & Spencer w Wielkiej Brytanii prowadzi wielką kampanię reklamową promującą sklepy Marks & Spencer jako miejsce, gdzie bez względu na wiek, płeć, rozmiar, kolor skóry czy stan konta, każdy znajdzie coś dla siebie. Kampania podkreśla też wartości, które kryją się za marką Marks & Spencer i stanowią o jej sukcesie – jakość, innowacyjność, zaufanie oraz dbałość o klienta i środowisko.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2006

Arnaud de Villeneuve Menedżerem Roku 2006

Arnaud de Villeneuve otrzymał tytuł Menedżera Roku 2006 w konkursie organizowanym przez HBO Polska, którego wyniki ogłoszono podczas corocznej konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej. Prezesa CANAL+ Cyfrowy uhonorowano nagrodą za wprowadzenie najatrakcyjniejszego produktu w zakresie oferty programowej i usług. W konkursie Menedżer Roku wyboru laureatów w pięciu kategoriach dokonuje Kapituła Honorowa, którą tworzą eksperci rynku i przedstawiciele mediów.