Media Concept w jesienno-zimowej kampanii Komfortu - Marketing przy Kawie
Media Concept w jesienno-zimowej kampanii Komfortu
  • 0
  • 1
30.10.2006

Media Concept w jesienno-zimowej kampanii Komfortu

Dom mediowy Media Concept zaplanował i kupił jesienną kampanię medialną dla marki Komfort.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54895 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2006

Arnaud de Villeneuve Menedżerem Roku 2006

Arnaud de Villeneuve otrzymał tytuł Menedżera Roku 2006 w konkursie organizowanym przez HBO Polska, którego wyniki ogłoszono podczas corocznej konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej. Prezesa CANAL+ Cyfrowy uhonorowano nagrodą za wprowadzenie najatrakcyjniejszego produktu w zakresie oferty programowej i usług. W konkursie Menedżer Roku wyboru laureatów w pięciu kategoriach dokonuje Kapituła Honorowa, którą tworzą eksperci rynku i przedstawiciele mediów.