PepsiCo: strategia zwiększania wydatków reklamowych przynosi efekty
  • 0
  • 1
25.10.2012

PepsiCo: strategia zwiększania wydatków reklamowych przynosi efekty

Strategia PepsiCo zakładająca wzrost wydatków reklamowych, koncentrację na najważniejszych markach i bardziej zintegrowane podejście do przekazu marketingowego zaczyna przynosić efekty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2012

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2012

Pies, kot i kanarek oszczędzają prąd w kampanii Energi (wideo)

8 października rozpoczęła się kampania wizerunkowa Grupy Energa, pod hasłem „Po prostu włącz”. Bohaterami spotu są kot, pies i kanarek. Przekaz reklamowy zwraca uwagę na prostotę takich czynności, jak wyłączanie niepotrzebnie palącego się światła, grającego telewizora czy pracującego komputera. Reklama ma przekonać widzów, że bycie ekologicznym nie wymaga wysiłku, a jednocześnie zachęcić do skorzystania z oferty Energi.