Prudential wybrał agencje, które wprowadzą markę na polski rynek
  • 0
  • 1
25.10.2012

Prudential wybrał agencje, które wprowadzą markę na polski rynek

Towarzystwo ubezpieczeniowe Prudential potwierdziło plany powrotu na polski rynek po siedemdziesięciu latach nieobecności. Firma rozstrzygnęła już przetargi, wyłaniając wszystkie agencje, które będą pracować nad ponownym wprowadzeniem marki do Polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2012

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2012

Pies, kot i kanarek oszczędzają prąd w kampanii Energi (wideo)

8 października rozpoczęła się kampania wizerunkowa Grupy Energa, pod hasłem „Po prostu włącz”. Bohaterami spotu są kot, pies i kanarek. Przekaz reklamowy zwraca uwagę na prostotę takich czynności, jak wyłączanie niepotrzebnie palącego się światła, grającego telewizora czy pracującego komputera. Reklama ma przekonać widzów, że bycie ekologicznym nie wymaga wysiłku, a jednocześnie zachęcić do skorzystania z oferty Energi.