Peppermint i TUI mają apetyt na słońce - Marketing przy Kawie
Peppermint i TUI mają apetyt na słońce
  • 0
  • 1
16.01.2006

Peppermint i TUI mają apetyt na słońce

Pod hasłem „Masz apetyt na słońce?” rozpoczęła się ogólnopolska kampania TUI, promująca ofertę na lato 2006 r. Celem prowadzonych działań jest sprzedaż oferty wakacyjnej TUI oraz kształtowanie wizerunku TUI jako solidnego touroperatora dostarczającego produkt wysokiej jakości za dobrą cenę. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint, od ponad roku współpracująca z TUI Poland w zakresie kompleksowej obsługi marki TUI.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2006

Ulubione media polskich internautów

Stacja TVN, radio RMF FM, dziennik Gazeta Wyborcza oraz tygodnik Newsweek to ulubione media internautów – wynika z trzeciej fali badania „Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów wśród internautów” zrealizowanego przez firmę Gemius SA we współpracy w IAB Polska. Celem zrealizowanego w listopadzie 2005 roku badania było określenie zwyczajów związanych z używaniem mediów przez internautów. Respondenci pytani byli o wykorzystanie mediów w sposób tradycyjny, jak też poprzez internet.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2006

huevo twórcą nowego „Oliwkowa” Beaty Pawlikowskiej

Agencja interaktywna huevo zrealizowała nową witrynę Beaty Pawlikowskiej – znanej polskiej podróżniczki i pierwszego polskiego autora, którego książkę wydało National Geographic. Kompleksowa realizacja serwisu Oliwkowo.pl, obejmowała planowanie nowej, przyjaznej użytkownikom architektury informacji oraz kreację niepowtarzalnego klimatu nieustannej podróży i wielkiej przygody, które towarzyszą twórczości Beaty Pawlikowskiej.