Peppermint buduje wizerunek RoC
  • 0
  • 1
21.09.2007

Peppermint buduje wizerunek RoC

Francuski lider dermokosmetyków do twarzy – marka RoC rozpoczyna kampanię wizerunkowo – informacyjną w Polsce. Działania mają na celu stworzenie nowego brandu w segmencie przeciwzmarczkowych kosmetyków farmaceutycznych. Pierwszym etapem kampanii pod hasłem „10 lat mniej dla Twojej skóry” są działania BTL prowadzone w wyselekcjonowanych aptekach w całym kraju. Autorem większości materiałów wykorzystanych w tej części akcji jest agencja marketing services Peppermint.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 września 2007

20 września 2007