0 1 0 0 0 25.09.2007Nowa marka Liberty Direct na autobusach17 września br. ruszyła kampania na środkach komunikacji miejskiej Liberty Direct, nowej marki na polskim rynku ubezpieczeń. Jej zasięg został zbudowany poprzez obecność reklamy na autobusach w dwudziestu miastach.
0 1 0 0 0 25.09.2007Współcześni kowboje zdobywają poznański Stary Browar28 września w Starym Browarze w Poznaniu otwarte zostanie Rodeo Drive American Bar&Grill. Po sukcesie otwarcia restauracji w Warszawie obsługę wydarzenia American Restaurants powierza ponownie wrocławskiej agencji b&j.
0 1 0 0 0 25.09.2007Armani projektuje dla SamsungaGiorgio Armani, jeden z czołowych światowych projektantów mody oraz Samsung Electronics, wiodący producent telefonów komórkowych i systemów telekomunikacyjnych, przedstawili dziś nowy luksusowy telefon komórkowy Giorgio Armani-Samsung. Uroczystej prezentacji dokonał osobiście sam Giorgio Armani podczas konferencji prasowej w Mediolanie, na chwilę przed najnowszym pokazem kolekcji damskiej wiosna 2008.
0 1 0 0 0 25.09.2007IMR advertising by PR rozpoczyna współpracę z Alba ThymentDo grona klientów IMR advertising by PR dołączyła właśnie firma Alba Thyment z Poznania.
0 1 0 0 0 25.09.2007Wyniki pierwszego etapu kampanii marki TomaOd połowy lutego do czerwca 2007 r. Pepsi Cola General Bottlers przeprowadziła relaunch soków i nektarów marki TOMA.
0 1 0 0 0 25.09.2007Inauguracja Angel Wings we WrocławiuZorganizowana 25 września 2007 przez Wings Development konferencja prasowa zainaugurowała rozpoczęcie budowy nowej inwestycji komercyjno - apartamentowej we Wrocławiu. Obsługą projektu od strony Public Relations zajmuje się Agencja inplusPR z Wrocławia.
0 1 0 0 0 25.09.2007Postrzegalność telewizorów z płaskim ekranem w badaniu SynovateNiezależny instytut badawczy Synovate na zlecenie firm Panasonic, Pioneer i Hitachi przeprowadził latem br. kolejne już badanie dotyczące postrzegania średnich i dużych telewizorów z płaskim ekranem przez użytkowników końcowych. W badaniu telewizory plazmowe porównywane były z telewizorami LCD.
0 1 0 0 0 25.09.2007Kampania z okazji 30. urodzin Delicji30. urodzinom Delicji towarzyszy kampania reklamowa. Jej celem jest zakomunikowanie jubileuszu, a w szczególności specjalnego prezentu, jaki z tej okazji dostaną konsumenci. Kampanię, która potrwa od 10 września do 7 października, przygotowała agencja reklamowa EURO RSCG. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom.
0 1 0 0 2 25.09.2007TBWA dla firmy SamsungPod hasłem „wyobraź sobie design, który…” firma Samsung Electronics rozpocznie wizerunkową kampanię reklamową prezentującą linię systemu kina domowego HT-X250. Kreacje kampanii, przygotowane przez agencję TBWA, eksponują unikalny design kina domowego.
0 1 0 0 0 25.09.2007Goldenline.pl na Kongresie Dyrektorów MarketinguGoldenLine.pl jest patronem pierwszego Kongresu Marketingowego, którego organizatorem jest CMO Magazyn Dyrektorów Marketingu. Kongres poświęcony zagadnieniom budżetu marketingowego i najskuteczniejszym formom komunikacji marketingowej, odbędzie się 27 września 2007 r. w Warszawie.