Payback Polska pod opieką agencji w social media - Marketing przy Kawie
Payback Polska pod opieką agencji w social media
  • 0
  • 1
9.08.2016

Payback Polska pod opieką agencji w social media

Przetarg na długofalową obsługę Payback Polska (American Express Group) w social media wygrało Digital Kingdom. Agencja przygotuje strategię obecności marki w mediach społecznościowych. Zajmie się też bieżącą produkcją treści i obsługą profilu marki, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia procesów customer service.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55190 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 sierpnia 2016

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2016

Orange i krwawa „Historia na kartę” (wideo) [aktualizacja]

8 sierpnia Orange rozpoczął kampanię reklamową „Historie na kartę” z udziałem polskich influencerów. W pierwszym spocie zobaczyć można Rafała Masnego i Roberta Pasuta (Abstrachuje), Cyber Mariana, Aleksandrę Kasprzyk (Mishon) oraz Magdalenę Gawęcką (Madeline Gavi). Przenieśli się oni do średniowiecza, aby w świecie magii i miecza snuć intrygi, walczyć o złoto i wpływy, a także nawiązywać romanse.

8 sierpnia 2016